rekommendation

Hej alla fina! Gud vad glad jag blir att det är ändå så många som läser den här skitbloggen! När jag började om att skriva här så var det mellan 20-30 unika besökare men igår var vi uppe på 100 unika besökare! Tack så mycket!:)
 
Nu vill jag rekommendera  en flughuva som jag köpte på hööks, så ni som har en häst som är jättekänslig mot solen och myggor borde verkligen köpa den! 
Ett tag under sommaren var hans mule helt förstörd pga solen (fast jag smörjde varje dag) och det bara rann ur hans ögon och en av hans ögon hade svultit upp och det såg inte bra ut!
Så en gång när jag och min pojkvän åkte till Umeå så gick vi in på hööks för att köpa en såndär man sätter fast på grimman så det blir ett pannband om ni förstår vad jag menar? 
För Pegasus har alltid hatat saker som går över hans huvud och alla flughuvor som jag har köpt till han har han på någotvis hett sönder elr har tagit bort den av sig själv, han fick också massor av skav av alla flughuvor han har haft men denna! Det är ett mirakel!  Han kan ha på sig den hela tiden, är inte solbränd vid mulen, det rinner inte ur hans ögon och bästa av allt har han inte fått skav av den! Gud vad jag älskar den där flughuva! Så jag tycker att alla som har känsliga hästar borde köpa en sån!
Just nu finns den tyvärr inte mer hos hööks men nästa sommaren skulle de kanske ta in dem igen i sortimentet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback