"God Bless Me!"

Idah har jag och Pegasus hoppat med Hanna o Kalina. Det gick super! Han älskar verkligen att hoppa! Jag har aldrig hoppat en häst med så mkt vilja att fara mot hindret! Älskade häst!<3
Iaf idag har jag även hoppat med Kalina o Hanna med Pegasus och kalina hon är som hon är;) men hon gör sitt bästa och det är det som är huvudsaken!:) 
Hanna hon har bara hoppat 2 gånger under hela sitt liv o det ser inte ut som det! Hon är riktigt duktig!
 
Idag skulle jag även köpa ett ps of sweden ( High Jump) träns och ett pannband till tränset, men tränset är tyvärr slut såld så jag måste vänta till September innan jag får mitt älskade träns!:( 
 
Nämen nu måste jag duscha för jag luktar riktigt dåligt! Aldrig luktat så mycket svett under hela mitt liv! God bless me!
 
 

Kommentarer
Matilda & Olivia säger:

Jättefin blogg och header :)

2014-08-13 | 14:11:42
Bloggadress: http://nattstad.se/ponnyteam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback