förlåt!

Hej igen, förlåt för att jag har varit osocial, men vi har haft så jävlamycket med flytten o stallet osv... 
 
Den 16 augusti gick flyttlasset från Malå och det innebär att dagarna förre det så packade vi och städade osv. Nu bor vi i Hissjö (umeå) och det är så spännande med allt! Jag känner verkligen hur jag drivs här!  
Jag har börjat på forslunda och jag går häst inriktning,  jag har träffat jättemånga nya vänner och jag trivs verkligen med min nya klass! 
 
Pegasus står i ett stall i hissjö och han trivs oxå jättebra! Han får så mycket uppmärksamhet vars vi än är o alla tycker att han är otroligt vacker och smäcker (vem tycker inte?!;) ) 
Igår åkte jag o Pegasus till vindeln och red dressyrlektion för Camilla.P. det var otroligt nyttigt för vi gjorde saker som vi aldrig annars skulle göra det! 
Och jag ska kanske börja rida in/vidare utbilda en annan unghäst som är 4 år!:) gud vad jag är taggad! 
 
Nämen nu måste jag börja avrunda eftersom jag ska vila en stund eftersom jag har nyss kommit hem från skolan och snart måste jag dra till stallet och kolla till min finaste!:)
(Jag har tyvärr inte tagit så mkt bilder från stallet elr skolan:/ men det kommer!:) )
 
Justja jag har kanske glömt bort att skriva här på bloggen att jag har faktislt en orm, har haft han sedan juni men nu när vi har flyttat till hissjö så har vi inte Fått ha han i lägenheten så vi var tvungen att ge bort han:( det var en kungsboa bebis på bara några månader... men det bästa det är att han är i närheten av våran lägenhet så vi får fara och hälsa på han när vi vill! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback