Det var ett tag sedan

Hej igen, det är så många som har tjatat att jag ska börja blogga, många tycker att jag ska blogga om jag och Pegasus hur vi har kommit hit vi är och vad som är vårat mål inom hästvärlden, då kan jag berätta för er att mitt mål med Pegasus är så långt bort och jag vet faktiskt inte hur vi ska komma dit.
Det finns oxå de som vill att jag ska blogga om mode! Seriöst jag och mode hör inte ihop, jag kan verkligen ingenting om mode, jag köper kläder jag tycker är bekväma.
 
Men frågan är nu vad ska jag skriva om? Ksk om allt möjligt? 
 
Jag är en sån som läser bloggar, så om det här ska funka måste jag ha hjälp om hur jag ska börja!:)

Kommentarer
ida säger:

skriv om allt möjligt men mest hästar :)

2014-08-04 | 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback