8 augusti

Som några av er kanske vet så fyller jag år den 8 aug, då blir jag äntligen fjortis! (17år), nämen det känns som det var igår jag fyllde 14 år! gud vad tiden går fort! Ajja till saken, igår for jag, min kille Tobias och mamma till umeå för att kolla på våran lägenhet som vi ska flytta till den 16 aug i Hissjö och stallet där min häst ska stå. Gud vilken trevlig by det ser ut att vara! fullt med hästar överallt I love it! så jag tror att jag och Pegasus kommer att storm trivas där! 
 
Efter vi hade varit och sett klart lägenheten,stallet i Hissjö åkte vi in till ume, såklart for vi till hööks, vi skulle egentligen bara in där och köpa flugsprej till Pegasus men det slutade med att alla mina pengar tog slut, under den tiden vi va inne på hööks gick det åt 6000 kr! 
Det bästa av allt det var när vi gick runt på hööks och då frågade killen om jag ville ha min födelsedagspresent nu och såklart sa jag ja! och det var inget mindre än ett tävlingsskåp som jag har önskat mig hur länge som helst! Gud så glad jag blev när jag fick den! Det dåliga det var att bilen vi körde dit var för liten så vi fick inte med tävlingsskåpet hem så den får stanna därinne på hööks tills vi flyttar dit och kan ta den till hissjö, det är inte så långt kvar tills vi ska flytta, bara 2 veckor! och vi har inte ens börjat packa! men nu till helgen hade vi tänkt att vi ska packa ihop hela hans lägenhet och mina kläder!:) 
 
 
 
 
 
 
(jag skrev den här inlägget igår men glömde bort att publicera :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback