förlåt förlåt!

Ja, förlåt för att jag inte har skrivit ngt på jätte länge. men tack för att ni är inne och kollar ändå. det betyder jätte mkt (L) 

det har faktiskt inte hänt så mkt dem här veckorna.
jag har varit på en "klassresa" med hela klassen och hade fett awesome! he va skit länge sen jag hade så kul som ons-tors! he ägde ! tack alla som gjorde min dag då! (L)
bilder kommer upp snart!
just nu gör jag faktiskt inte mkt jag sitter här med en person och ser idol och leker tjock :$ elr leker och leker.... Im a fat girl :$
snart ska jag nog dra ut och leka cool.
ajja nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. så hejdå :$ fortsätt att kolla bloggen :$
nu kom det en cpbild på mig. :$

Kommentarer
Gabbi - mitt liv i ord:] säger:

Jo, det var riktigt kul där!:)

Får hoppas att det görs om nästa år.

2011-09-23 | 22:18:58
Bloggadress: http://gabbiwashere.blogg.se/
frida säger:

fin blogg :D

2011-09-25 | 12:37:45
Bloggadress: http://adirf.webblogg.se/
tommy säger:

du är nog den finaste tjejen som finns. O jag är ärlig!

2011-09-25 | 18:48:00
Anonym säger:

sööt awsome blogg =D

2011-10-14 | 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback