Caramell.(L)

Nu ska jag faktiskt sova... elr nä.... jag ska platta håret, pratar i tele... med Adam. o sedan ksk sova.... om he inte blir som igår.... ajja lalalala ingen bör veta vad he va..... för he e bah pinsamt :$
iaf jag vill bara säga till hela världen att jag ÄLSKAR CARAMELL mer än allt annat o jag önska att jag kunde skrika det över hela jävla världen!!!! men men... he går int... så vi får skrika över hela jävla internet ist.....
ajja fuck it.
nu kom hä en bild på MIN finaste Caramell.
Godnatt världen.

Kommentarer
sandra säger:

aww va gulligt skrivet!

sinnessjukt hur mycket man kan älska en häst, men de är de värda..

2011-09-06 | 22:38:22
Bloggadress: http://sandraledin.blogg.se/
Emmie säger:

Du har gjort caramell tillen riktig prinsessa<3 Du oc caramell passar ihop!

2011-09-07 | 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback