aaw :$... blir så glaad ! (L)

Nu har man nyss kommit hem från stallet i Malå,asså MRK. idag red jag faktiskt inte, utan va mest där och hjälpte till med hästarna osv... o tog hand om min hunnybunny :$(Caramell).
asså gud vad glad jag blir när folk skriver elr säger till mig hur jag sköter om Caramell. För ni som inte känner Caramell så var hon en häst som inte litade på ngn. o var väldig osäker av sig. men nu tack vare jag så är hon helt underbar. hon litar på folk o är den bästa hästen ever ! !!:).
btw tack för alla söta kommentarer :$. ni betyder !

Kommentarer
Anonym säger:

jag äslkar också carmell! Alal säger att hon är dum och arg men det är hon INTE eller ALDRIG!!

2011-09-07 | 21:49:26
Anonym säger:

jag äslkar också carmell! Alal säger att hon är dum och arg men det är hon INTE eller ALDRIG!!

2011-09-07 | 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback