Alla kolla !!

Hej hej alla barnen jag vill bara berätta att alla som "skäms" över mig, elr tycker att jag är pinsam när jag är mig själv kan dra.
för det är jävligt drygt att man aldrig kan vara sig själv i malå utan att ngn bah " asså gud såg du vad hon gjorde!:o asså skit vad pinsamt! hur kan hon!?" elr någonting sånt.
OMFG who the hell cares!? man lever ju bara en gång, elr hur! ?
asså ingen kan ana hur jävla stolt jag är över mig själv! det finns fan ingen i malå som är lika jävla awesome jag är!
jo det finns en tjej som jag inte nämner nå namn på, hon är jo nästan lika awesome jag är ! ;) typ... :$ /du vet vem du är ;D
ajja nu vill jag tacka för mig hooj på er!
ps, kom ihåg! skäms du över mig så är det bara att ignorera mig nästa gång du ser mig, säg inte hej elr något kom inte en fram!
Jag kan både vara kvinnlig
o manlig. bara för att jag kan ;)

HAHAH mitt självförtroende är upp till max idag ! ;) gillas !

Kommentarer
du vet vem ;) säger:

du är lätt coolast,bästa,snyggast i malå! älskar dig kinderägg!

2011-12-21 | 23:42:36
Anonym säger:

du är så jävla king ! fan heller att jag skäms över dig !

om inte du bodde i malå så skulle malå vara tråkigare än allt annat!

2011-12-21 | 23:44:07
elin säger:

du tror jämt att folk hatar dig o skäms över dig, men tvärtom alla är på din sida, jo nå finns det en del som är avundsjuka på dig, o vill trycka ner dig. men det är få! för dem flesta har dig som förebild o det vet du! puss saknar dig !

2011-12-21 | 23:46:04
Linus,S säger:

Elin sade!

2011-12-21 | 23:48:31
wille säger:

nu fattar jag nada!

är det folk som "skäms" över dig!? :O är de helt jävla dum i huve elr!?

2011-12-21 | 23:53:17
Johan säger:

(L)

2011-12-22 | 00:25:30
jalle säger:

man kan inte låta bli att älska dig !!



HAHHA

"jag kan både vara kvinnlig, och manlig"

2011-12-22 | 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback