CupCornCaake


*Ditt utseende:
Hårfärg? - svart
Längd? - 158
Skostorlek? -  36,37,38
Ålder? - vad tror du cp -.-?

*Kärlek:

Har du kille just nu? japp. 
Gillar du någon? nej. men ÄLSKAR 
Vem? Simon (L)

Vad har du på dig? - trosor, bh, tröja,jeans 
Hur ser dina trosor ut? - svarta med hellokitty 
Har du någon BH? - Ja?
Hur ser den ut just nu? - svart med hellokitty 
Hur beskriver du en fjortis?  fula varelse.
Hur beskriver du en pluggis? någon som pluggar hela tiden ?
Har du bytt stil någon gång? - har jag väl, men jag har det mesta på mig som jag gillar
Vem är din förebild? MAnson !
*Bad days:
Har du varit full? - fuck u!
Har du rökt? - bög
Har du snusat? - manshora
Har du gjort något olagligt? - ja
Har du slagit någon ner till marken? - a

*Yes/No:

Är du allergisk mot något? - Japp
Tror du på gud? - nejj
Har du en bästis? - Flera stycken!!<3
Är du vegitarian? - Ne
Är du olydig? - verkligen inte (A)
Har du vart med om ett stort gräl? - ja

*Antingen elr:
mjölk / saft? - saft
ibumetin / alvedon? - alvedon
katt / hund? - both
cykla / gå? - both
öl / vin? - Öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback